Senaste nytt

SAS presentkort - få 20% extra!

Varning bara: När man köpt kortet så måste man vänta 24 timmar innan man kan boka med dem. Varför det?
Samt för att det inte ska bli en generell 20%-rabatt på alla resor som är bokningsbara just nu. Jag har för mig att det var 72 timmar innan man kunde använda kortet, men de kanske sänkte när de tog bort öppet köp?

Intressant deal, tänkte förköpa lite europa då med rabatten redan nu, någon som vet om det går att betala en resa som kostar mindre än själv presentkortet och sedan använda resterande på annan bokning ? typ om jag köper ett presentkort för 5000 och så bokar jag en resa för 4,000 cash, vöir balansen vaskad eller är den kvar under giltighetstiden?

Intressant deal, tänkte förköpa lite europa då med rabatten redan nu, någon som vet om det går att betala en resa som kostar mindre än själv presentkortet och sedan använda resterande på annan bokning ? typ om jag köper ett presentkort för 5000 och så bokar jag en resa för 4,000 cash, vöir balansen vaskad eller är den kvar under giltighetstiden?
Det går utmärkt att använda samma presentkort till många resor.

Toppen