Lauda 777
Medlem
SAS-plan tvingades nödlanda i Luleå – brand i motorn | Aftonbladet
Dags igen. Fast det kan ju vara så att det faktiskt brann...
Dags igen. Fast det kan ju vara så att det faktiskt brann...
Enligt sas egna första uttalande har de inga uppgifter om brand utan bara att den gått sönder. Men det är ju också tidiga uppgifter från folk som sitter långt borta.SAS-plan tvingades nödlanda i Luleå – brand i motorn | Aftonbladet
Dags igen. Fast det kan ju vara så att det faktiskt brann...![]()
Om det är brand i motorn vet jag inte men man bränner jetbränsle i motorn för att kunna flyga.SAS-plan tvingades nödlanda i Luleå – brand i motorn | Aftonbladet
Dags igen. Fast det kan ju vara så att det faktiskt brann...![]()
Ja det är onekligen en nödsituation eftersom man gör en nödlandning i Luleå. Då tycker jag det är dumt att skriva att någon gråter ut i kvällspressen. Det är en obehaglig upplevelse för speciellt den som är flygrädd och det är inget man behöver dra några poäng på.
Håller helt med om att det inte handlar om att gråta ut i kvällspressen. Kanske dags att flytta inläggen?Ja det är onekligen en nödsituation eftersom man gör en nödlandning i Luleå. Då tycker jag det är dumt att skriva att någon gråter ut i kvällspressen. Det är en obehaglig upplevelse för speciellt den som är flygrädd och det är inget man behöver dra några poäng på.