Senaste nytt

SAS piloter i strejk?

Håller med 110% ;) Jag har aldrig flygit med dom och vi skulle aldrig göra det. :cool:
Redan gjort 4 flighter med dem denna vecka. Är på väg till CPH nu och flyger åter på lördag. Är mycket tacksam att de är aktiva på så många linjer både inrikes och utrikes, annars hade jag förlorat stora summor i mitt företag pga strejken. Dessutom hade SAS mest troligt varit odrägligt dyra med monopol på en del linjer. Bara att se vad som hände med priserna till SFT när Norwegian slutade flyga dit.

Redan gjort 4 flighter med dem denna vecka. Är på väg till CPH nu och flyger åter på lördag. Är mycket tacksam att de är aktiva på så många linjer både inrikes och utrikes, annars hade jag förlorat stora summor i mitt företag pga strejken. Dessutom hade SAS mest troligt varit odrägligt dyra med monopol på en del linjer. Bara att se vad som hände med priserna till SFT när Norwegian slutade flyga dit.

Alla tycker vi olika, så är det med allt här i livet.

Väntar med spänning. Hur lång tid tar det för dem att få igång verksamheten igen. De har ju ingen personal här där jag är i San Fransisco rimligen. Så även om SK935 flyger hit den 3/5 så kan det vända åter enligt tidtabell är frågan?

Min hemresa från San Francisco blev ombokad till Lufthansa samma dag och var ursprungligen en bonusresa i SAS Plus. Från Frankfurt blev det Economy. Har jag rätt till någon kompensation från SAS?
Hade inte tillgång till wifi varken på utresan eller hemresan.

Bara att söka ersättning för nergradering enl EG 261/2004 SAS verkar snabbexpidera nu så passa på

Toppen