Med tanke på att sas har flighter 0730 på morgonen från London så får vi nog utgå ifrån att de står där över natten.
Nu handlar ju denna tråd om sas och eventuell utflaggning, utgick ifrån att du pratade om sas till London och vidare. Självklart är det fler som åker British Airways till London och vidare än vad det är SAS från London till Skandinavien och vidare.
Antalet flighter dagligen LHR-HKG vet jag inte men imorgon är det 7 flighter.
Det var du själv som sa att de som åker från London hitåt har end station här och inte åker vidare, det är väldigt långt från sanningen. De gånger jag flyger från London till Stockholm med SAS är det alltid en massa transfer vidare till minst ett tiotal destinationer som brukar ropas upp ombord när det blir tight connection eller förseningar.
Som sagt jag har inte koll på SAS flighter men tänkte mest logiskt.
Då är kanske London en bra bas.
Dels har jag svårt att ta vad som hörs i högtalarns som statestik. För med LH till Frankfurt så ropas det sällan upp ngt, betyder det att dom alltid är i tid??? Och är inte transfer på ifrån stockholm mest vidare i sverige??