Ja det visar väl att nya ägarna inte har så bra koll på kunder och marknad i Skandinavien.Så det blir inte tre-klass-kabin på internationella kortrutter enligt denna artikel?
De låter som en dålig idé. Plus verkar vara en väldigt populär klass intra-Europa, och nu försvinner den helt?
De nya ägarna har ju iofs bättre koll på hur man tjänar pengar, och det är nog ändå det som SAS siktar på först och främst.Ja det visar väl att nya ägarna inte har så bra koll på kunder och marknad i Skandinavien.
Ja det visar väl att nya ägarna inte har så bra koll på kunder och marknad i Skandinavien.
Så det blir inte tre-klass-kabin på internationella kortrutter enligt denna artikel?
De låter som en dålig idé. Plus verkar vara en väldigt populär klass intra-Europa, och nu försvinner den helt?
vad tror ni händer med en Plus biljett till Paris i april som man nyligen köpte? "Upgrade" till Business, eller "downgrade" till någon annat?