Senaste nytt

SAS och Scandic ingår strategiskt partnerskap

Är det tillfälligt strul, eller vad kommer det sig att status gått från "True Friend" till "New Friend" idag?
Både på Scandic och SAS hemsidor.

Scandics IT-system verkar vara de sämsta i världshistorien.

Som nämnts tidigare så har de av oss som matchade de första dagarna men hade en ursprunglig status som förnyades 1 maj haft stora problem. Statusen hos Scandic trillade ner till New Friend då, och det har inte gått att matcha igen (kundtjänst hos Scandic säger bara att det är många som har det problemet och att de jobbar på att fixa det, men har ingen aning om när det kan bli klart).
Det verkar också som att det pajat mitt konto hos Scandic totalt på något sätt - jag har tidigare kunnat logga in hos Scandic, men när jag har försökt visa min profilsida där så har det inte funkat (antingen felmeddelande eller en oändlig loop av redirects). Sen igår så kan jag inte alls logga in, utan när jag klickar logga in så kommer jag bara tillbaka till startsidan.
Så om du faktiskt kan logga in och se din statusnivå (även om den är fel) så funkar det förhållandevis väl för dig....

Äntligen lyckades de åtgärda mitt iallafall!
Nu har jag fullständig länkning mellan kontona, synd bara inte poängbytet här trätt i kraft

Grattis!
Låter ju lovande.
Fick du något svar från kundtjänst kring det eller hur märkte du att det funkar? Var allt bara rätt igen eller behövde du göra något för att få matchningen att funka?

(fortfarade samma problem för mig)

Grattis!
Låter ju lovande.
Fick du något svar från kundtjänst kring det eller hur märkte du att det funkar? Var allt bara rätt igen eller behövde du göra något för att få matchningen att funka?

(fortfarade samma problem för mig)
Jomen det sista jag hörde från de var förra veckan när jag ringde de och var outhärdligt less på alla deras generiska, hopplösa svar - där man försöker dumförklara en och på ett dömande vis fråga "har du kollat så personuppgifterna stämmer?". Så efter att ha diskuterat med de, fick jag veta att hela mitt ärende skulle överföras till teknikavdelningen - och att jag kunde höra av mig nu i veckan för då borde de ha lyckats få mer information om "vad man kunde göra" för att få ordning på det. Tänkte prova länka en gång till igår innan jag skulle ringa och beklaga mig ytterligare en gång - men hör och häpna - då fungerade det! :D

Har nu gått upp till EBD från EBG, efter att ha matchat på skoj tidigare.
Någon som gått igenom processen av att få korrekt matchning? För visst behövde man jaga dem? Sugen på att pröva gratis frukost.

Har nu gått upp till EBD från EBG, efter att ha matchat på skoj tidigare.
Någon som gått igenom processen av att få korrekt matchning? För visst behövde man jaga dem? Sugen på att pröva gratis frukost.
Kommer göra liknande i juni - funkar det inte att gå igenom matchingsprocessen igen?

Toppen