point_addict
Medlem
Har ni fått ordning på detta ännu?Jag pratade också just med kundtjänst, engelskspråkig medarbetare. Verkade ha totalt noll koll, pratade om att det inte funkade för att kampanjperioden för detta hade tagit slut 25 mars....
Hon skulle hursomhelst skicka det vidare till Eurobonusavdelningen.
EDIT: Är det förresten någon annan som kan logga in på sitt Scandic Friends-konto på hemsidan? Funkar bra i appen, men på hemsidan så går det bra att logga in, men om jag sen försöker komma åt min profil så hamnar jag bara i en evig loop av redirects.
EDIT2: Nu har jag pratat med kundtjänsten hos Scandic också. Hon trodde att problemet kunde bero just på ovanstående krasch av hemsidan för Scandic Friends. De jobbar med felsökning av det, så hon bad mig testa igen när den var igång.
Jag har jagat de i två veckor nu - där jag har fått lovat för mig att nu ska det fungera, det ska vara i ordning - de trycker på att kontaktuppgifter måste stämma överens etc etc. Samma resa varje gång jag tar kontakt med de; måste övertyga de om att det inte är fel från min sida och måste ha hänt något under crashen de hade. Går in på sas-kontot, SASxScandic fliken vill att jag länkar. Där får jag meddelandet om att kontolänk redan finns. Dock ingen matchning, ingenting. Inte ens en möjlighet avlänka för att vänta 30 dagar(vilket skulle vara sista utväg). Provar senare från scandics sida, där får jag felmeddelandet att något gick snett. Börjar bli bra uppgiven på detta - då man inte får någon vettig hjälp överhuvudtaget med det - och det verkar onekligen som att de inte tror mig när jag försöker förklara problemet. Får endast generiska svar av de.