John Rambo
Medlem
Jag var en av dem som hamnade i kläm då jag matchade i April och statusen föll ner igen 1 Maj. Kundtjänst har ännu inte kunnat lösa det hela, jag är fortsatt guld hos SAS och när jag försöker att länka står det att jag har länkade konton, dock kvarstår jag bara som Dear Friend hos Scandic.
Kundtjänst skickade idag (återigen..) ärendet till IT som skulle försöka att lösa det. Sämre service då det inte är löst efter 3v..
Insåg även att Scandis medlemsår inte går att läsa ut på deras hemsida, man måste ringa kundtjänst för att ta reda på denna. Jag har poäng som går ut 1aug 2027, men medlemsåret slutar som sagt uppennbarligen sista april …har således poängplanerat illa
Det var för Scandic ett känt problem som man skulle försöka att åtgärda.
Kundtjänst skickade idag (återigen..) ärendet till IT som skulle försöka att lösa det. Sämre service då det inte är löst efter 3v..
Insåg även att Scandis medlemsår inte går att läsa ut på deras hemsida, man måste ringa kundtjänst för att ta reda på denna. Jag har poäng som går ut 1aug 2027, men medlemsåret slutar som sagt uppennbarligen sista april …har således poängplanerat illa