Senaste nytt

SAS och Scandic ingår strategiskt partnerskap

Lite från Scandic idag:

"”Vi levererar ett rekordstarkt fjärde kvartal och en av höjdpunkterna i kvartalet är partnerskapet med SAS som väntas starta under årets första kvartal”, sammanfattar hotelljättens vd Jens Mathiesen."

"”Vi levererar ett rekordstarkt fjärde kvartal och en av höjdpunkterna i kvartalet är partnerskapet med SAS som väntas starta under årets första kvartal”, sammanfattar hotelljättens vd Jens Mathiesen."

Nu är det ca 40 dagar kvar av Q1 2025. Spännande!

Ja, spännande, men beror väl också på hur man definierar att partnerskapet startar.
Det serveras ju Scandic-frukost i nya SAS-loungen på Arlanda, så i någon mening har de påbörjat ett partnerskap....

Men jag hoppas verkligen att det kommer mer nyheter om statusmatchningarna snart och att det inte blir en stor besvikelse.

Hej från Scandic Triangeln i Malmö! Fantastiskt utsikt från 18;e våningen :)
Å lite nya SAS poäng intjänade i sömnen ;)

20250222_085007.jpg

Ikväll hittar ni Tobbe.o på parkett i Melodifestivalen deltävling fyra i Malmö! :)

Håll utkik efter någon i glitterhatt med blinkande lampor, fjäderboa runt halsen och som viftar med balong ;) :D

Nu dök det upp lite mer info på mailen. Två olika överlappande erbjudanden samt lite skryt om den nya loungen på ARN

Med vårt nya partnerskap med Scandic får du som medlem i EuroBonus tillgång till ännu fler förmåner och rabatter på Scandics hotell runtom i världen. Alla delar i partnerskapet kommer rullas ut under våren, men redan nu vill vi fira vårt samarbete genom att erbjuda dig som är EuroBonus Diamant-medlem rabatt på precis vilken destination du vill!
Res: 24 mars – 8 juni 2025
Boka senast: 10 mars

EXKLUSIV RABATT PÅ ALLA SCANDIC-HOTELL
Vad vore ett partnerskap utan en partner? Till dig som är EuroBonus-medlem bjuder Scandic på 15% rabatt på alla hotellvistelser! Det enda du behöver göra är att gå med i Scandic Friends eller logga in om du redan är medlem.

Gäller för hotellvistelser: 17 april – 31 december 2025
Boka senast: 11 mars

Två koder med 15% procent på den ena. Vad den andra koden ger framkom väl inte i mailet eller ser jag dåligt? Någon som hunnit kolla vad den kan tänkas innebära.

Svarar mig själv då jag nu insåg att den övre var för flyg. Kanske inte var jättetydlig formulerat av dom men när man klickade på länken blev det tydligt. :rolleyes:

Bokade rum för några veckor sedan på Scandics hemsida i inloggat läge. För mig var det samma pris som i erbjudandet nu med 15%.. fwiw

Toppen