Räckte det inte med det fenomenala SPENN?Ja, har just börjat nytt intjäningsår på jordgubben och vill gärna ha en god anledning att inte fortsätta där.
SAS och Scandic kanske såg Spenn-satsningen och insåg att det nog inte är så bråttom att lansera sitt eget samarbete för att möta konkurrensen.Räckte det inte med det fenomenala SPENN?![]()
Haha... Precis Spenn.. är nog det sämsta som har drabbat mig på många år... fy vad dåligtSAS och Scandic kanske såg Spenn-satsningen och insåg att det nog inte är så bråttom att lansera sitt eget samarbete för att möta konkurrensen.
Jo det gjorde det väl men ibland måste man bo på hotell ändå...Räckte det inte med det fenomenala SPENN?![]()
Jag kör hotels.com om det är strawberry som bokas. Frågan nu är väl om man ska börja samla poäng på Scandic senast krediterade jag till Eurobonus i brist på beslut kring frågan.Jo det gjorde det väl men ibland måste man bo på hotell ändå...
Om man tycker att tex 270-125 kr för deras burgare är värt det...Det är ju också (de alltid givna) förmånerna man vill åt. Scandic hade lika gärna kunnat köra en status match nu.
125 kr att käka för vid en 680 kronors-natt på Quality Strawberry Arena är ändå bra värde...