Diamond-in-the-ruff
Medlem
Min EBD matchning har, likt för flera andra, åkt jo-jo upp och ner sedan start, oftast runt månadsskiften. Upp efter samtal med Scandics kundtjänst och automatiskt ner vid ett månadsskifte. För stunden är matchningsnivån korrekt på True Friend, efter manuell handpåläggning från Scandic IT. Efter denna åtgärd kan jag dock inte logga in på mitt Scandic-konto. @Thornado känner nog igen detta.
Läget just nu:
SAS hemsida: rätt matchning, True Friend.
Scandics hemsida: går inte att logga in, blir alltid en "refresh" till startsidan, utan att jag blir inloggad.
Scandics app: fel matchning, Close Friend, och jag kan inte se mina poäng "Error: No user could be loaded".
Blir spännande att se vad som händer vid nästa månadsskifte.
Läget just nu:
SAS hemsida: rätt matchning, True Friend.
Scandics hemsida: går inte att logga in, blir alltid en "refresh" till startsidan, utan att jag blir inloggad.
Scandics app: fel matchning, Close Friend, och jag kan inte se mina poäng "Error: No user could be loaded".
Blir spännande att se vad som händer vid nästa månadsskifte.