Senaste nytt

SAS och Scandic ingår strategiskt partnerskap

Min EBD matchning har, likt för flera andra, åkt jo-jo upp och ner sedan start, oftast runt månadsskiften. Upp efter samtal med Scandics kundtjänst och automatiskt ner vid ett månadsskifte. För stunden är matchningsnivån korrekt på True Friend, efter manuell handpåläggning från Scandic IT. Efter denna åtgärd kan jag dock inte logga in på mitt Scandic-konto. @Thornado känner nog igen detta.

Läget just nu:
SAS hemsida: rätt matchning, True Friend.
Scandics hemsida: går inte att logga in, blir alltid en "refresh" till startsidan, utan att jag blir inloggad.
Scandics app: fel matchning, Close Friend, och jag kan inte se mina poäng "Error: No user could be loaded".

Blir spännande att se vad som händer vid nästa månadsskifte.

Kollade på SAS hemsida och då ser det ut så här, känns lite stressande att det ändras varje kvartal.
Det står att jag uppgraderats, innan det strategiska partnerskapet var jag nivå 3 hos Scandic och nu nivå 4 från nivå 6, man behöver inget åkband från Gröna Lund, detta är mer upp och ner än på nöjesfält.

IMG_2278.png

Nu tror jag har hittat felet, såg detta på,Scandics hemsida det dår endast MEDLEM och EB numret utan D
Någon som har åkt ner och kollat nedanstående sida?

IMG_2279.png

Har just uptäckt en intressant sak på mina sidor. Jag var level 5 och då stod det 5000poäng till nästa level. När jag nått detta blev det level 4. Nu har jag total 7500 p intjänade. Nu står det att jag behöver 2500 för att bli "close friend" dvs nivå 3. Fantastiskt system , ju mer poäng ju lägre level

Toppen