011430121
Medlem
Fick man ta med en person?Då ses vi där, jag fick svar att jag också är bekräftad på eventet. Mer info kommer närmare, så gissar väl att ytterligare ett mail kommer i början av veckan här då.
Fick man ta med en person?Då ses vi där, jag fick svar att jag också är bekräftad på eventet. Mer info kommer närmare, så gissar väl att ytterligare ett mail kommer i början av veckan här då.
Jag tror mig minnas att det gick att trycka i "im coming alone" eller ett annat alternativ. Som jag självklart tryckte i, men minnet är kort då jag fyllde i allt så fort det bara gickFick man ta med en person?
Fick man ta med en person?
Japp! Man fick valet att kunna ”gästa/ta med” en ytterligare person. Jag valde det alternativet. Men har inte fått någon bekräftelse på att det går bra ännu.Jag tror mig minnas att det gick att trycka i "im coming alone" eller ett annat alternativ. Som jag självklart tryckte i, men minnet är kort då jag fyllde i allt så fort det bara gick![]()
Min uppfattning från när jag bodde mycket på många olika Scandichotell för några år sedan var att endast ett fåtal hotell var duktiga på att uppgradera utan att man bad om det (vilket jag oftast inte gjorde, tycker att charmen med statusförmåner försvinner om man ska behöva "bråka" var och varannan gång för att få dem).Hmm - skulle testa min nya True Friend status första gången. Scandic Aalborg City 6-7 september med dottern till koncert i Aalborg.
Ingen recognition och ingen uppgradering. Hade bokat standard room med poäng och det blev standard room som tilldelades. Hotellet var inte fullt och bättre rom fanns att boka.
Vi skulle bara sova så inget problem egentligen men de skriver man uppgraderas om tillgänglighet finns. Jag frågade inte efter något heller ska jag säga.
Hmm - skulle testa min nya True Friend status första gången. Scandic Aalborg City 6-7 september med dottern till koncert i Aalborg.
Ingen recognition och ingen uppgradering. Hade bokat standard room med poäng och det blev standard room som tilldelades. Hotellet var inte fullt och bättre rom fanns att boka.
Vi skulle bara sova så inget problem egentligen men de skriver man uppgraderas om tillgänglighet finns. Jag frågade inte efter något heller ska jag säga.
Min uppfattning från när jag bodde mycket på många olika Scandichotell för några år sedan var att endast ett fåtal hotell var duktiga på att uppgradera utan att man bad om det (vilket jag oftast inte gjorde, tycker att charmen med statusförmåner försvinner om man ska behöva "bråka" var och varannan gång för att få dem).
Det är tvetydigt, dom menar antagligen inte "You will know by September 5th whether you have your spot." utan snarare "If you have your spot you will know by September 5th".You will know by September 5th if you have your spot.