SmilingFlying
Medlem
Jag väntar också.. Ja, idag (5/9) skulle man få reda på om man blir inbjuden eller inte.Någon som har hört något om detta, tror man skulle få svar idag 5 sep.
Jag väntar också.. Ja, idag (5/9) skulle man få reda på om man blir inbjuden eller inte.Någon som har hört något om detta, tror man skulle få svar idag 5 sep.
Jag fick också mail nu precis och blev också ”inbjuden.”Fick mail nu och är välkommen till den 10 september
Jag väntar också på mail. Tolkade det som att man skulle få mail oavsett om man kom med eller inte?Jag väntar också.. Ja, idag (5/9) skulle man få reda på om man blir inbjuden eller inte.
Nivå 6, men nu när jag kollar i appen står det nivå 4!Jag väntar också på mail. Tolkade det som att man skulle få mail oavsett om man kom med eller inte?
Ni som blev godkända att komma på eventet, har ni hög status på Scandic?
EBD, matchat/länkat till ett true friend (nivå 6).Jag väntar också på mail. Tolkade det som att man skulle få mail oavsett om man kom med eller inte?
Ni som blev godkända att komma på eventet, har ni hög status på Scandic?
Det var även jag, men den 1sep nedgraderat på Scandic men fortfarande är jag EBD minst till den 31/5 2026 och kommer förmodligen bli det även längre.EBD, matchat/länkat till ett true friend (nivå 6).
Även jag har tillsynes delvis ramlat ner hos Scandic nyligen. Kanske vid månadsskiftet.SAS gold, matchat till lev 5 i Maj i år. Helts plötsligt, 1/9 ?, nere på level 4. Innan dess stod det att jag behövede få 5000 poäng för att komma till nästa level. Blev 7000 poäng och mycket riktigt 1 level, tyvärr åt fel håll.