simon_says91
Medlem
Jag var inne på mitt 3e år som RED-level på Scandic och fick i nya programmet level 6, men det var troligen då jag inte hade dom 100 nätterna som krävdes för level 7. Ytterst tveksamt man kommer ge EBD level 6, låter ju som att man slaktar scandics egna program totalt.Vad tror ni att vi matchas till för level hos Scandic. Jag har tänkt lite och blir väl nästan «tvungen» att boka kommande Revenue rum hels tiden med dem när detta lanserats. Blir enbart bonusrum hos Strawberry tills saldot förhoppningsvis tömts till iaf viss del, lär förlora mycket också med denna scam.
EBD =Lvl 6 eller med flyt 7?
Någon rutinerad friend med god gissning?
Det är rätt trevligJag har inte haft så bra koll på Scandics program sen de ändrade senast. Nu kollade jag på lite förmåner och såg nedanstående förmån för level 6 och 7. Är det verkligen så förmånlig som det låter? Kan man alltså traska in på vilket Scandic som helst och äta frukost närsomhelst utan att man bor där?
I så fall så vore det ju en klar förbättring av EBD om det skulle matchas mot level 6.
Varje lördag och söndag jag är hemma i princip blir det frulle på lokala Scandic, man har "sparat" många kronorI så fall vore det ju extremt fördelaktigt. Har två Scandic inom 5 min promenadavstånd från kontoret, så helt klart bra värde att kunna titta in där och äta frukost lite nu och då.
Just eftersom det vore så fördelaktigt så är min mer pessimistiska gissning att EBD kommer att matchas till level 5.