big-birger
New member
Gick utmärkt att boka via telefon, och jag behövde inte betala bokningsavgift. Agenten bekräftade att de har problem med hemsidan.
Bokningen iaf. Kan ej boka med pengar eller poäng...Mirakaz skrev:Ligger hemsidan nere?Klicka för att utvidga...
Jag kommer inte ens inRemington Steele skrev:Bokningen iaf. Kan ej boka med pengar eller poäng...Klicka för att utvidga...
Kör du VPN?Mirakaz skrev:Jag kommer inte ens inKlicka för att utvidga...
Ja, haft under senaste året ifs..gneken skrev:Kör du VPN?Klicka för att utvidga...
Jag har bokat 4 olika bonusbiljetter nu utan problem. Enda problemet att jag blev utloggad efter varje bokning och att sökningar tar tid.Resetokig skrev:Går att söka fram biljetter med pengar nu, men inte med poäng. Testat olika destinationer.Klicka för att utvidga...
Testa att slå av det.Mirakaz skrev:Ja, haft under senaste året ifs..Klicka för att utvidga...
Karlssonskan skrev:Jag har inte kunnat loggat in på minst 3 dagar. Får bara upp 403-forbidden. Men tänker att det kan bero på att resorten jag bor på har lite felaktiga inställningar på sitt nätverk.Ni som kan sånt här, är jag på rätt tankebana?Visa bifogad bild 105744Klicka för att utvidga...
Det är onekligen forbidden men det betyder inte att IP numret är spärrat. Det kan vara en massa olika anledningar och det är bara en av dem. Kan även vara värt att sopa kakor eller testa i en tom browser profil.Hachans skrev:403 är forbidden. Ditt IP-nummer är av någon anledning spärrat. Prova med en VPN eller liknande.Klicka för att utvidga...
Absolut, men i alla andra fall som tagits upp här så har det varit att ip-rangen varit bannad sen SAS har hittat funktionen hos sin webbserver. Så det ligger snarast till hand att det var det som var fallet här också.mha321 skrev:Det är onekligen forbidden men det betyder inte att IP numret är spärrat. Det kan vara en massa olika anledningar och det är bara en av dem. Kan även vara värt att sopa kakor eller testa i en tom browser profil.Klicka för att utvidga...