Senaste nytt

SAS nya hemsida

Den var bedrövlig när den först släpptes, otroligt seg och buggig. Det finns mycket att polera på, men den är ganska snabb nu och oftast trasslar det inte när man ska söka, men vid lite väl mycket hoppande mellan ToR, Enkel och Open Jaw när man är kreativ på kafferasten så kan den spotta ur sig allehanda obskyra fel och dylikt...

Samma problem här - både på webben och i appen. Försöker boka men vill inte göra det utan inloggning... :(

1. Varför måste jag logga in varje gång jag går till sas.se... Går det att göra "kom ihåg mig" på något sätt?
2. Någon som lyckades få LastPass att fungera med sas.se?

Lustigt nog fylls username/password i automatiskt i Safari på iPad och på min Mac, men jag lyckas banne mig inte i Chrome på varken iPad eller Win10. Tyvärr gör jag det mesta i Win10, så det blir en del ifyllandes av username/password...

Lustigt nog fylls username/password i automatiskt i Safari på iPad och på min Mac, men jag lyckas banne mig inte i Chrome på varken iPad eller Win10. Tyvärr gör jag det mesta i Win10, så det blir en del ifyllandes av username/password...

Intressant. Ska testa Safari också och se om det fungerar. Isåfall kanske det är en bugg i LastPass i just Chrome.

Toppen