Senaste nytt

SAS nya hemsida

Någon som har hittat var man kan lägga till sitt Eurobonusnummer på en resa bokad för Eurobonuspoäng? Inte nöjd att ha boarding group H som EBD
Jag lyckades i helgen med det via nya hemsidan på en av två kommande bokningar. Testade igen nu, men ser inte länken längre...
Du kan ju testa om du vill: Öppna upp bokningen och scrolla ner till informationen om passagerare, där finns på resp passagerares rad en länk för att lägga till Bonuskort.
Via Wideroes hemsida har jag aldrig lyckats, även om jag så fint får en bekräftelse via mail på att numret blivit tillagt...

Har runt 10 bokningar, och inte en enda av de tar mig till nya hemsidan när jag vill visa bokningen. Har bokat via SAS hemsida som vanlig biljett, som ungdomsbiljett, via F&F-sidan, via amerikanska sidan. Alla tar mig till "classic.sas.se" när jag vill ändra bokningen... Finns det något mönster bakom detta?

Jag lyckades i helgen med det via nya hemsidan på en av två kommande bokningar. Testade igen nu, men ser inte länken längre...
Du kan ju testa om du vill: Öppna upp bokningen och scrolla ner till informationen om passagerare, där finns på resp passagerares rad en länk för att lägga till Bonuskort.
Via Wideroes hemsida har jag aldrig lyckats, även om jag så fint får en bekräftelse via mail på att numret blivit tillagt...

Jo, så fungerade det för två veckor sen men nu finns inte länken. Ett samtal till SAS resulterade i att en av oss fick Zon A och två Zon H. Får fixa det i automat imorgon

• Gilla
Reactions: ekf
Tja. 15% av deras kunder är missnöjda. Det räcker ju med att vara en av dem....
Dessutom tillfrågas inte fotfolket som har störst insikt i vad dom ställer till med utan företagens CIO:er.
Mig veterligen är ingen nöjd med TCS - men det är ju fotfolket jag har kontakt med, en CIO skulle förmodligen inte erkänna att han/hon misslyckats med företagets outsourcing....

/ TT

Toppen