Senaste nytt

SAS nya hemsida

RickardG

Medlem
Jo... Jag har verkligen försökt att ha en lite mer positiv attityd, men den nya sidan har ju faktiskt redan varit live sedan den 30 Nov, och vi ser fortfarande samma buggar på den svenska sidan som sas.dk. Och dom var i sin tur samma som på Beta siten som varit live i månader.

I min värld så hade sjösättningen av en ny hemsida med så basala buggar/felande information/obefintlig korrekturläsning varit avskedgrundande.

Tyvärr... Jag gillar verkligen SAS men det är synd och skam att bolaget ska få skjutas i sank av sin egen administration på det här sättet.
Jo jag håller helt med, det är skandalöst dåligt att släppa något så ofärdigt som det här. Jag hoppas bara att det finns en gnutta hopp om att de snabbt löser problemen nu, dels p.g.a. att de faktiskt kör det här i produktion och felet påverkar en stor grupp kunder, och dels att de inte behöver lägga resurser på att hålla gamla plattformen under armarna.
 

palmen

Moderator
Vet inte om det är rätt tråd men var kan jag hitta formuläret att skriva in klagomål på brister på en flygning?
SAS - Claim Form

Den finns under knappen till vänster (Hamburgaren/Ericsson symbolen)
Reseinfo - Service och Feedback
Kontakta Oss (längst ner på sidan)
Från denna sida hittar du länkar till customer care (som jag la in ovan för Sverige)
 

aldrighemma

Medlem
SAS - Claim Form

Den finns under knappen till vänster (Hamburgaren/Ericsson symbolen)
Reseinfo - Service och Feedback
Kontakta Oss (längst ner på sidan)
Från denna sida hittar du länkar till customer care (som jag la in ovan för Sverige)

Lite roligt att språket på sidan blir Engelska då man väljer Svenska, men Danska om man väljer Danska, Svenskar kanske är bättre på Engelska:)

Edit: Eller en ledtråd om varifrån projektet har drivits, det kan ju i alla fall förklara "Svengelskan" :):)
 
Last edited:

Johanna

Medlem
Tack, nu har jag gjort min första claim. Jag är nog ganska tålmodig. Har tänkt att wifi inte alltid kan funka och ibland blir det fel etc. Men nu var jag sur.
 

Axel55

Medlem
Jag förstår inte hur den personen som är ansvarig för lanseringen av den här hemsidan kan få ha kvar sitt jobb. Borde vara helt otänkbart att lansera en sida som inte fungerar speciellt när just hemsidan är så viktig för deras verksamhet. Just nu verkar sidan ligga nere helt också...
 
Toppen