storbokstav
New member
Nja.. Jag kan inte logga in på nya sidan så jag kommer inte ens så långt.aldrighemma skrev:Har du provat det här:Klicka för att utvidga...
Nja.. Jag kan inte logga in på nya sidan så jag kommer inte ens så långt.aldrighemma skrev:Har du provat det här:Klicka för att utvidga...
Enig, oerhört stökigt.Thomas Andersson skrev:Dessutom tycker jag att det är svårt att klicka i datumet när man bokar flygbiljett.Klicka för att utvidga...
Johanna skrev:kan gå in på classic.sas.se men det blir bad request när jag kommer till att kolla säten precis som på nya sidan. Har inte provat att göra bokning på classic. Det kanske funkar.Klicka för att utvidga...
Ring till SAS eller maila Diamantsupporten.Elberto skrev:Är det någon som kan tippsa hur man kan boka en sittplats innan check-in?Klicka för att utvidga...
Elberto skrev:Det här är ju crazy!Man verkar alltså verkligen inte kunna boka plats i förväg. Jag är EBD.Har försökt följande:-Gick in på gammla sida eller flysas.com. Man måste dock välja land för att kunna gör ändringar på bokningen, dvs. boka plats.välja man Sverige så kommer man till nya bug-hemsida.-Testade även wideroe.no men det verkar inte fungerar heller.-Det där med köpa väska via mina sidor fungerar inte. Här står redan att 4 väskor ingår i min resa imorgon.Kanske därför?Är det någon som kan tippsa hur man kan boka en sittplats innan check-in?Klicka för att utvidga...
Jag får bad request när jag gör så.aldrighemma skrev:För mig så fungerar det med att klicka på bokningen för att få upp en detaljerad bild av den, och sedan klicka på "Lägg till fler väskor". Då kommer man till den gamla sidan för seating osv...Klicka för att utvidga...
Här:Elberto skrev:Du menar här?Klicka för att utvidga...
Ja, det är precis så jag menar! Underligt att det inte ser likadant ut för dig.Elberto skrev:Se du den funktionen alltså på samma position i din bokning?Klicka för att utvidga...
TjudöBoy skrev:Mycket frustrerande denna nya sida!! Då jag loggade in å testade boka en resa "hakade sen upp sig före" just före betalning men då jag loggade ut och testade boka fungerade det perfekt!!??Klicka för att utvidga...
Ha, Ha, Ha. Hur kom du på detta? Övernaturliga krafter eller har du en bakgrund på SK-IT?aldrighemma skrev:För mig så fungerar det med att klicka på bokningen för att få upp en detaljerad bild av den, och sedan klicka på "Lägg till fler väskor". Då kommer man till den gamla sidan för seating osv...Klicka för att utvidga...