Senaste nytt

SAS nya hemsida

Det som är extra fascinerande är att de ju haft den i beta hur länge som helst. Många av felen är ju så uppenbara att det känna omöjligt att missa dem.

Och den har ju varit i produktion i andra länder en tid. Kör de inte samma kod med översättning, utan har faktiskt helt olika system i olika länder?!?!

Just det!, det fungerade ju bra med gamla sas.se ;)
Förstår vad du menar, men om man försöker hålla ett positivt öga på det hela kanske det blir bättre om de nu kan släppa den gamla plattformen, få ut den nya i produktion och nu lägga alla resurser på att finslipa den nya och inte behöva ha två plattformar att underhålla.

Förstår vad du menar, men om man försöker hålla ett positivt öga på det hela kanske det blir bättre om de nu kan släppa den gamla plattformen, få ut den nya i produktion och nu lägga alla resurser på att finslipa den nya och inte behöva ha två plattformar att underhålla.
Jo... Jag har verkligen försökt att ha en lite mer positiv attityd, men den nya sidan har ju faktiskt redan varit live sedan den 30 Nov, och vi ser fortfarande samma buggar på den svenska sidan som sas.dk. Och dom var i sin tur samma som på Beta siten som varit live i månader.

I min värld så hade sjösättningen av en ny hemsida med så basala buggar/felande information/obefintlig korrekturläsning varit avskedgrundande.

Tyvärr... Jag gillar verkligen SAS men det är synd och skam att bolaget ska få skjutas i sank av sin egen administration på det här sättet.

Toppen