Just det!, det fungerade ju bra med gamla sas.seSamtidigt skönt att de kommit till skott. Är något lanserat och publikt brukar buggar och fel samt avsaknade funktioner få lite högre prio...
Jag tror de tänker att man läser vänster till höger o därmed ska man inte missa Plus-klassenVarför byta ordningen på kabinklasser så att de högre är till vänster istället för tvärtom som tidigare? Det verkar mest som förändring för förändringens skull tycker jag.
Titta på inlägg #9 (fast på svenska):Den nya sidan är ju helt värdelös. Kan inte hitta mina bokningar.
Förstår vad du menar, men om man försöker hålla ett positivt öga på det hela kanske det blir bättre om de nu kan släppa den gamla plattformen, få ut den nya i produktion och nu lägga alla resurser på att finslipa den nya och inte behöva ha två plattformar att underhålla.Just det!, det fungerade ju bra med gamla sas.se![]()
Jo... Jag har verkligen försökt att ha en lite mer positiv attityd, men den nya sidan har ju faktiskt redan varit live sedan den 30 Nov, och vi ser fortfarande samma buggar på den svenska sidan som sas.dk. Och dom var i sin tur samma som på Beta siten som varit live i månader.Förstår vad du menar, men om man försöker hålla ett positivt öga på det hela kanske det blir bättre om de nu kan släppa den gamla plattformen, få ut den nya i produktion och nu lägga alla resurser på att finslipa den nya och inte behöva ha två plattformar att underhålla.