Senaste nytt

SAS nya hemsida

Är det någon typ av A/B testning på gång, jag ser fortfarande samma UX som tidigare. Eller är detta en tablet, inte desktop, som du surfar på?
Vad kommer upp på "Biljettinformation"? Motsvarar det (i) knappen i gamla bokningsflödet, som ger info om ändring, barnrabatt, klass etc?
Är nog A/B. Jag använder win laptop och på Firefox (normala webbläsaren) får jag nya gränssnitten men öppnar jag Chrome är det gamla. "Biljettinformation" innehåller regler men ej bokningsklass.

Någon som har en resa i business class men en feeder i ekonomi? Har sett att SAS anger business class sträckan som "Economy" i appen medan på hemsidan så står det Economy för hemresan (i mitt fall).

Lite förvirrande och kan göras mer tydligt. Så har det inte varit tidigare så måste varit en förändring som skett de senaste 1-2 månaderna.

Någon som har en resa i business class men en feeder i ekonomi? Har sett att SAS anger business class sträckan som "Economy" i appen medan på hemsidan så står det Economy för hemresan (i mitt fall).

Lite förvirrande och kan göras mer tydligt. Så har det inte varit tidigare så måste varit en förändring som skett de senaste 1-2 månaderna.
Samma för mig. Hela resan ser ut att vara i Economy.

Fungerar inloggning nu för alla som har haft problemet?

Inte för mig, tyvärr. Jag har inte heller haft en passkey (väntade med att skapa en tills det skulle fungera i appen också), så eventuellt är det inte exakt samma fel som andra haft...
Jag kan inte heller logga in, bara i appen.
Supporten trodde att det kunde bero på att jag har 3 st eb-konton registrerade på samma mailadress.

Idag löste det sig "automagiskt" för Gammelfar Insane, han har haft samma problem (och inte varit i kontakt med supporten). Fungerar fortfarande inte för mig, men jag har goda förhoppningar att det kommer lösa sig. Känns som de går igenom någon log med folk som drabbats och rättar dem allt eftersom.

Toppen