Senaste nytt

SAS nya hemsida

För mig föreslog diamond support att de skulle "slå samman mitt work och privat konto" . Ingen aning om varför de anser att det är två olika konton (har ju tidigare nått båda profilerna med en inloggning) och jag har inte hunnit testa om det hjälpte.

Nu kan även jag logga in! (Använde(r) ej passkey, har inget work-konto, skapapde ärende för 9 dagar sedan)

MEN... något har gått snett!
När jag loggar in med mitt gamla hederliga EB-nummer och nu äntligen blir "insläppt" anger sighten att jag istället är inloggad med ett helt annat EB-nummer - nämligen min dotters. Under "Personliga uppgifter" är det nu jag som står angiven, ej längre min dotter, men EB-numret är hennes. Vill förstås tillbaka till mitt gamla och de fördelar som är kopplade till just det EB-numret - guldstatus, på god väg mot Lifetime Gold o.s.v. Jösses, undrar jag hur lång tid det kommer att ta att få ordning på det här..
Någon annan som råkat ut för detta udda skeende?

Last edited:
Inloggad!!
Samma "lösning" som övriga, passkey har magiskt nollstälts och då fungerade lösenordsinloggning, iaf vid test på mobilen.
Jag tror inte att de har gjort konto-sammanslagningen de pratade om, har inte fått några mail om ändrat konto-namn som skulle följa på den operationen.
Ska testa från desktop när jag kommer till loungen

Fasen, fortfarande samma strul för mig.

Jag har dock aldrig varit i kontakt med supporten, förutsatt att det skulle fixas för alla. Men de kanske inte proaktivt söker upp konton som har problem, utan bara tar de som de fått rapport på... får sätta mig i telefonkö idag antar jag.

Toppen