Senaste nytt

SAS nya hemsida

Jag fick svar att dimanod supporten. Han bad mig be om nytt pw.
Tveksamt om det kommer hjälpa dock, är ju redan inloggad i appen.
Är det egentligen någon som det löst sig för, på något sätt?
Hjälper inte, inte för mig iaf. Har bytt 3 gånger. Det enda som hände var att appen blev utloggad men som tur var fungerade det att göra lösenordsinloggning med det nya där.

Jag misstänker att det någonstans har med passkey att göra.

Då har du och jag exakt samma läge på de parametrarna. Jag börjar också misstänka passkey. Och blev orolig när Peter G sa att de jobbar på att lyfta in koden för passkey-inloggning till appen också. Dvs ev döda det sista stället där vi drabbade faktiskt kan logga in.

Testar varje dag. Lyckas inte med något i dag heller.
I dag går det riktigt snabbt att slänga ut mig, de har väl optimerat någon server så att logout som görs istället för login går snabbt..
Fortsatt flysas.com som svarar på allt, inget går till sas.se

Ingen lycka här heller. Mer än vecka sedan problemet uppstod för mig.
Märkte att det också uppstod problem för min fru att kunna köpa presentkort via eurobonushoppen trots att hon kunde logga in.

Last edited:
I eftermiddags fick jag svar från Diamond supporten som bad mig byta lösen. Jag svarade direkt att det inte hjälper och hon sa att hon skulle skicka mitt ärende till IT. Nu funkar inloggningen igen! Jag får frågan om jag vill skapa en passkey, så det verkar som dom tagit bort den jag hade. Jag kommer inte skapa någon ny. Vilken dag! Först LTD och sedan kunna logga in på sas.se Julen kom tidigt i år :cool:

I eftermiddags fick jag svar från Diamond supporten som bad mig byta lösen. Jag svarade direkt att det inte hjälper och hon sa att hon skulle skicka mitt ärende till IT. Nu funkar inloggningen igen! Jag får frågan om jag vill skapa en passkey, så det verkar som dom tagit bort den jag hade. Jag kommer inte skapa någon ny. Vilken dag! Först LTD och sedan kunna logga in på sas.se Julen kom tidigt i år :cool:
Snyggt.
Vet du vad IT gjorde?
Jag är i dialog med en på Diamond supporten som envisas med att man skall byta lösenord så löser det sig.

Tecknen på att problemet skapades av passkey implementationen blir fler och fler...

Toppen