Senaste nytt

SAS nya hemsida

Jag har också ett ärende med diamond support, utan svar. Och fortfarande omöjligt att logga in i browser med vare sig EB-nummer, e-post eller passkey.

I appen åkte jag ut när jag bytte lösenord enligt SAS support-instruktion, men kunde hör och häpna logga in igen. Så inloggningen fungerar, kontot är inte heller "blockerat efter för många försök" som sajten säger.

Ni som fortsatt är utestängda, har ni SAS for Work? Jag såg det hintat någonstans att det kunde vara del av problemet.

Jag har också ett ärende med diamond support, utan svar. Och fortfarande omöjligt att logga in i browser med vare sig EB-nummer, e-post eller passkey.

I appen åkte jag ut när jag bytte lösenord enligt SAS support-instruktion, men kunde hör och häpna logga in igen. Så inloggningen fungerar, kontot är inte heller "blockerat efter för många försök" som sajten säger.

Ni som fortsatt är utestängda, har ni SAS for Work? Jag såg det hintat någonstans att det kunde vara del av problemet.
Jag har inte SAS for Work. Bara ett klassiskt vanligt konto.

Jag har också varit utslängd i en vecka nu. Övriga i familjen fungerar det bra för att logga in på samma devices. 2 skillnader mellan mitt konto och övriga i familjen:
1. Jag har enablat "inloggningsnyckel" på mitt det har ingen av övriga
2. Jag är ägare av familje kontot och det enda kontot som får boka från "potten"

jag har inte SAS för work

Jag har också varit utslängd i en vecka nu. Övriga i familjen fungerar det bra för att logga in på samma devices. 2 skillnader mellan mitt konto och övriga i familjen:
1. Jag har enablat "inloggningsnyckel" på mitt det har ingen av övriga
2. Jag är ägare av familje kontot och det enda kontot som får boka från "potten"

jag har inte SAS för work
+1 på alt 2.. Samma issue

Jag fick svar att dimanod supporten. Han bad mig be om nytt pw.
Tveksamt om det kommer hjälpa dock, är ju redan inloggad i appen.
Är det egentligen någon som det löst sig för, på något sätt?

För att fylla matrisen. Jag är ägare till familjekonto , och har också en sas for business profil (som dock inte används men den dyker upp vid inloggning). Jag har inte passkey och det har inte medlemmar i gruppen heller. För mig funkar inloggning.

Jag misstänker att det någonstans har med passkey att göra.

Toppen