Hände mig också för ungefär två veckor sedan. Då försökte jag tre gånger. På tredje försöket avbokades resan.Jag avbokade en award online. Betalade 250kr, pengarna drogs och kvitto skickades ut. Resan är dock inte avbokad. Sajten stannade på betalningssteget, dvs det verkar som att något gått sönder mellan betalningsmotorn och sajten![]()
Hänt mig också, skickade ett mejl en gång och en annan gång ringde jag in, så löste det sig. Skum buggJag avbokade en award online. Betalade 250kr, pengarna drogs och kvitto skickades ut. Resan är dock inte avbokad. Sajten stannade på betalningssteget, dvs det verkar som att något gått sönder mellan betalningsmotorn och sajten![]()
Jag avbokade en award online. Betalade 250kr, pengarna drogs och kvitto skickades ut. Resan är dock inte avbokad. Sajten stannade på betalningssteget, dvs det verkar som att något gått sönder mellan betalningsmotorn och sajten![]()
Men varför bokar du så många resor som du måste boka av?!Ytterligare en avbokning idag, exakt samma problem. Och nu var sajten inte seg (som den var igår). Betalningen gick sekundsnabbt, men därefter laddas bara betalsidan om och man uppmanas att betala (igen).
Verkar inte vara något tillfälligt problem.