Senaste nytt

SAS nya hemsida

Någon annan som har problem att boka om via hemsidan? Jag har en flexibel biljett och ska boka den, men när väljer dag står alla avgångar som 0 kr i prisskillnad. Men vilken avgång jag än klickar på så tuggar sajten ("hämtar pris")

Skärmavbild 2025-08-23 kl. 21.24.32.png

och sedan får man felet

Skärmavbild 2025-08-23 kl. 21.19.43.png

Just det här med att den fastnar på prisberäkning gör att jag misstänker att det inte lägre går att boka om när biljetten är köpt under SAS for Work-avtal.
Även om man specifikt går till SAS for work så verkar det bara gå att nyboka därifrån, men när man klickar in på "Mina bokningar" så verkar man växlas tillbaka till privat-profil. Min gissning iaf, någon annan som kan boka om utan problem?

Någon annan som har problem att boka om via hemsidan? Jag har en flexibel biljett och ska boka den, men när väljer dag står alla avgångar som 0 kr i prisskillnad. Men vilken avgång jag än klickar på så tuggar sajten ("hämtar pris")

Visa bifogad bild 167824

och sedan får man felet

Visa bifogad bild 167823

Just det här med att den fastnar på prisberäkning gör att jag misstänker att det inte lägre går att boka om när biljetten är köpt under SAS for Work-avtal.
Även om man specifikt går till SAS for work så verkar det bara gå att nyboka därifrån, men när man klickar in på "Mina bokningar" så verkar man växlas tillbaka till privat-profil. Min gissning iaf, någon annan som kan boka om utan problem?

Provat att boka om genom appen? :)

Ja, det går inte heller.
I går fick jag något exception med nummer, idag får jag ett felmeddelande så fort jag väljer ett nytt datum att söka avgångar på.
IMG_20250824_074157.jpg

Logga ut och logga in igen. Den där buggen har varit där i flera år och återkommer då och då. Fruktansvärt irriterande att den finns trots att man accepterar kakor.
Helt plötsligt så funkar det inte ens att logga ut/in eller rensa kakor...
Andra webbläsare funkar inte heller, så kanske IP-baserat nu?

EDIT: Verkar som att jobbets IP blockas på något sätt. Verkar som att SAS inte vill ha affärsresenärer från företaget :rolleyes:

Last edited:
Toppen