Upptäckte just award finder på SASs hemsida. Utmärkt för att hitta BC flyg med SAS. Finns det något lika bra för Finnair, även om man måste betala?Är award finder ny kanske?
Upptäckte just award finder på SASs hemsida. Utmärkt för att hitta BC flyg med SAS. Finns det något lika bra för Finnair, även om man måste betala?Är award finder ny kanske?
Någon annan som har problem att boka om via hemsidan? Jag har en flexibel biljett och ska boka den, men när väljer dag står alla avgångar som 0 kr i prisskillnad. Men vilken avgång jag än klickar på så tuggar sajten ("hämtar pris")
Visa bifogad bild 167824
och sedan får man felet
Visa bifogad bild 167823
Just det här med att den fastnar på prisberäkning gör att jag misstänker att det inte lägre går att boka om när biljetten är köpt under SAS for Work-avtal.
Även om man specifikt går till SAS for work så verkar det bara gå att nyboka därifrån, men när man klickar in på "Mina bokningar" så verkar man växlas tillbaka till privat-profil. Min gissning iaf, någon annan som kan boka om utan problem?
Får denna:
Helt plötsligt så funkar det inte ens att logga ut/in eller rensa kakor...Logga ut och logga in igen. Den där buggen har varit där i flera år och återkommer då och då. Fruktansvärt irriterande att den finns trots att man accepterar kakor.
Jag klickade på den igår kväll från fyra olika browsers, både desktop och mobil, och kan bekräfta att knappen är ett psykologiskt experiment (som jag troligen fallerade).Oh.My.god!
Funktionen som BC:are saknat mest är tillbaka!
Visa bifogad bild 167913
Det händer visserligen inget när jag klickar på den, men uj vad fin den ändå är!![]()
Den tickar upp antalet röster på ärendet i SAS Jira-instans. Tillräckligt många klick = den tilldelas till utvecklare.Jag klickade på den igår kväll från fyra olika browsers, både desktop och mobil, och kan bekräfta att knappen är ett psykologiskt experiment (som jag troligen fallerade).