Senaste nytt

SAS nya hemsida

AABack2ARN

Medlem
Det gör dom också om man för muspekaren över aktuell dag. Jag antar att detta är funktionalitet som kravställts från första början och att det itne är något de prioriterat att fixa istället för de uppenbara buggar och konstigheter som finns.
Visa bifogad bild 60492

Uppenbarligen visar de helgdagarna för landet vars sida man går in på (svenska helgdagar för sas.se, danska helgdagar för sas.dk). De har kanske inte lyckats översätta alla helgdagar men idén är väl ok. Skulle man dock haft riktig nytta av denna funktion hade de ju varit smutt om de dessutom visat helgdagarna för det land dit man skall resa.

Jag tycker det är mycket otydligt i bokningsdialogen om vad som ingår avseende ombokning/återbetalning och jag tror det kommer vara upplagt för missförstånd.

Att det dessutom kraschar när man loggar in gör ju en mest orolig och just nu vete tusan om jag just nu vågar boka någon SAS-biljett på sajten. :(
 

Lasse Kongo

Medlem
Ville boka hotell för poäng det gick, wait for it, inte. Suck. Det är fan inte ok att ha en sida som är så helvetes dålig som den är nu.
 

El Oso

Medlem
jag har hållit på och försökt boka 2 h, är nån bugg i systemet så när jag valt datum och ska till nästa steg så ändras datumen...ringt SAS men de hör inte vad jag säger pga för dålig linje. Så samtalet till Sverige kommer fan bli lika dyrt som resan! :mad:
 

Kajsan

Medlem
Ville boka hotell för poäng det gick, wait for it, inte. Suck. Det är fan inte ok att ha en sida som är så helvetes dålig som den är nu.
1) Via "Mitt Eurobonus" och alternativet långt ned i högra panelen (Hotell för poäng) får jag fel.
2) Via val av "Poäng" i startbilden, därefter symbolen med flygplanet längst till vänster och hotell, då funkar det för mig.
Funkar i t.ex. Crome men inte i IE.
 
Toppen