Senaste nytt

SAS nya hemsida

Jag trodde betalningen helt hos sas men ikväll verkar det inte funka på Lufthansa heller.. Man undrar om det är gemensam störning...

Även Lufthansa gick igenom idag.

Det var inte så att ni försökte betala med amex? Jag såg att det kom in notifiering se runt ett par av mina kunder om att amex hade problem med sin strong customer authentication igår kväll...
Jo men man kom inte ens så långt att man fick ange vilket kort och uppgifter

Även Lufthansa gick igenom idag.

Det var inte så att ni försökte betala med amex? Jag såg att det kom in notifiering se runt ett par av mina kunder om att amex hade problem med sin strong customer authentication igår kväll...
Nä, men det spelade ingen roll. Jag fick bara en vit sida, inget felmeddelande eller något. Låter som samma utfall som för @Andreas Ekman.

Vet inte om detta är rätt tråd, men såg två saker idag som jag inte sett förut:

Jag sökte en biljett, valde business klass men var inte nöjd och gick tillbaka till att söka andra datum. Fick då följande:

Privat.png

Eh, vad?

Och har de även tidigare marknadsfört toaletterna som strikt business?

Toaletter.png

I så fall bör man ju kunna klaga om det är spring i kabinen från economy. Vad är lämplig kompensation att begära?

Vet inte om detta är rätt tråd, men såg två saker idag som jag inte sett förut:

Jag sökte en biljett, valde business klass men var inte nöjd och gick tillbaka till att söka andra datum. Fick då följande:

Visa bifogad bild 140789

Eh, vad?

Och har de även tidigare marknadsfört toaletterna som strikt business?

I så fall bör man ju kunna klaga om det är spring i kabinen från economy. Vad är lämplig kompensation att begära?
Den bilden har jag fått upp varje gång jag sökt en resa senaste 2v?! fattar inte heller vad som triggar den då jag aldrig haft företagskonto?

Toppen