Fiskgjusen
Medlem
Ja. Går inte att betala biljetter. Svårt att bli lönsamma om de kunder som kommit så långt att de är beredda att betala inte ens kan det.
Även testat flera webbläsare, inkognito, och genom appen. Vilken bottenivå.Ja. Går inte att betala biljetter. Svårt att bli lönsamma om de kunder som kommit så långt att de är beredda att betala inte ens kan det.
Även Lufthansa gick igenom idag.Det funkar nu igen.
Jo men man kom inte ens så långt att man fick ange vilket kort och uppgifterÄven Lufthansa gick igenom idag.
Det var inte så att ni försökte betala med amex? Jag såg att det kom in notifiering se runt ett par av mina kunder om att amex hade problem med sin strong customer authentication igår kväll...
Nä, men det spelade ingen roll. Jag fick bara en vit sida, inget felmeddelande eller något. Låter som samma utfall som för @Andreas Ekman.Även Lufthansa gick igenom idag.
Det var inte så att ni försökte betala med amex? Jag såg att det kom in notifiering se runt ett par av mina kunder om att amex hade problem med sin strong customer authentication igår kväll...
Den bilden har jag fått upp varje gång jag sökt en resa senaste 2v?! fattar inte heller vad som triggar den då jag aldrig haft företagskonto?Vet inte om detta är rätt tråd, men såg två saker idag som jag inte sett förut:
Jag sökte en biljett, valde business klass men var inte nöjd och gick tillbaka till att söka andra datum. Fick då följande:
Visa bifogad bild 140789
Eh, vad?
Och har de även tidigare marknadsfört toaletterna som strikt business?
I så fall bör man ju kunna klaga om det är spring i kabinen från economy. Vad är lämplig kompensation att begära?
Samma här.Den bilden har jag fått upp varje gång jag sökt en resa senaste 2v?! fattar inte heller vad som triggar den då jag aldrig haft företagskonto?