Jag får bad request när jag gör så.För mig så fungerar det med att klicka på bokningen för att få upp en detaljerad bild av den, och sedan klicka på "Lägg till fler väskor". Då kommer man till den gamla sidan för seating osv...
Jag får bad request när jag gör så.För mig så fungerar det med att klicka på bokningen för att få upp en detaljerad bild av den, och sedan klicka på "Lägg till fler väskor". Då kommer man till den gamla sidan för seating osv...
Ja, det är precis så jag menar! Underligt att det inte ser likadant ut för dig.Se du den funktionen alltså på samma position i din bokning?
Mycket frustrerande denna nya sida!! Då jag loggade in å testade boka en resa "hakade sen upp sig före" just före betalning men då jag loggade ut och testade boka fungerade det perfekt!!??![]()
Ha, Ha, Ha. Hur kom du på detta? Övernaturliga krafter eller har du en bakgrund på SK-IT?För mig så fungerar det med att klicka på bokningen för att få upp en detaljerad bild av den, och sedan klicka på "Lägg till fler väskor". Då kommer man till den gamla sidan för seating osv...