Ser mest fram emot om gardinen respekteras eller inte.Ser fram emot rapporter om varmmaten.
Ser mest fram emot om gardinen respekteras eller inte.Ser fram emot rapporter om varmmaten.
Samma här, förutom att det saknas fönster så är det sjukt dåligt benutrymme, men fick ju öl först...Jodå, den infon är korrekt. Har suttit på sista raden en gång, och det gör jag inte om.
Vid varje boarding där det har ropats ut Grupp 0, som jag har hört, har åtminstone en person släppts igenom av personalen."Grupp noll" är kodord för Pandion.
hade ARN-OSL i veckan. Grupp 0 ropades ut. Ingen gick fram.Vid varje boarding där det har ropats ut Grupp 0, som jag har hört, har åtminstone en person släppts igenom av personalen.
hade ARN-OSL i veckan. Grupp 0 ropades ut. Ingen gick fram.
Eller så är man inte ännu vid gaten för man vet hur länge boarding tar?Man måste ju inte gå ombord med sin grupp. Man kan ju vilja vänta med sina kollegor eller polare som åker på separata bokningar.
Mm, det är exakt samma övergripande bild på snacks som förut. Däremot är "by Hedh & Escalantes specially made for SAS" under chocolate ball borttaget.
Ja, jag är fullt medveten om historien. Slappt av SAS att inte fixa en ny bild? Vi känner alla igen lådan![]()
Larmet inifrån fabriken: Snusk och smuts bland lyxchokladen
Råttor, kränkningar och försök till svarta löner bakom skånska chokladsuccén.www.sydsvenskan.se