Kan verkligen somliga medarbetare på SAS kundtjänst vara så okunniga...?!
Och vad ställer SAS för krav på det företag som ska representera flygbolaget när det gäller frågor från oss kunder? Inga som helst?
Så länge det inte är code-share som orsakar ev dumheter så borde väl alla andra SK-nummer ge poäng enligt denna. Blue1 har väl bara SK-nummer på sina flighter numera och inget annat:Finns det inte skrivet någonstans att Blue1 ger Eurobonus-poäng?
Edit: Jag har letat men inte hittat något.
Finns det inte skrivet någonstans att Blue1 ger Eurobonus-poäng?
Edit: Jag har letat men inte hittat något.
"SAS har för tredje gången i rad blivit utsedd till Europas punktligaste flygbolag. Blue1:s punktlighet är också på Europas toppnivå. Ombord får passagerarna njuta av en kvalitativ kundservice enligt SAS koncept. I biljettpriset ingår alltid 23 kg bagage, 24h öppet köp, gratis incheckning, val av säte och värdefulla EuroBonus-poäng."
SAS strker sin position i Finland - SAS