Senaste nytt

SAS nekar Eurobonus-poäng för flygning utförd av Blue1

Kan verkligen somliga medarbetare på SAS kundtjänst vara så okunniga...?!

Och vad ställer SAS för krav på det företag som ska representera flygbolaget när det gäller frågor från oss kunder? Inga som helst?
 
Finns det inte skrivet någonstans att Blue1 ger Eurobonus-poäng?

Edit: Jag har letat men inte hittat något.

"SAS har för tredje gången i rad blivit utsedd till Europas punktligaste flygbolag. Blue1:s punktlighet är också på Europas toppnivå. Ombord får passagerarna njuta av en kvalitativ kundservice enligt SAS koncept. I biljettpriset ingår alltid 23 kg bagage, 24h öppet köp, gratis incheckning, val av säte och värdefulla EuroBonus-poäng."

SAS strker sin position i Finland - SAS
 
"SAS har för tredje gången i rad blivit utsedd till Europas punktligaste flygbolag. Blue1:s punktlighet är också på Europas toppnivå. Ombord får passagerarna njuta av en kvalitativ kundservice enligt SAS koncept. I biljettpriset ingår alltid 23 kg bagage, 24h öppet köp, gratis incheckning, val av säte och värdefulla EuroBonus-poäng."

SAS strker sin position i Finland - SAS


Ja, det där går inte att tolka på något annat sätt. Blue1 ska ge Eurobonus-poäng.
 
Att man en gång får ett felaktigt svar är väl förståeligt. Shit happens, men två ggr i rad så där är ju helt otroligt. :)
 
  • Gilla
Reactions: El0
Toppen