A
Aurora
Guest
Jag menar att det skiljer mindre än 10 kronor mellan en mycket missnöjd kund och en nöjd kund. Om bolaget då väljer att göra kunden missnöjd är det något som är fel, i synnerhet som de facto har rätt i detta fallet. Och jag som kund tycker inte om att bli lurad, gör du?
Det er forskjell på å bli lurt med ondsinnet vilje, og å bli utsatt for dårlig service av en enkelt ansatt. Hvis jeg får dårlig service av personalet på en restaurant, f.eks ved at jeg ikke får brød og smør som er "inkludert i prisen", så går jeg ikke umiddelbart ut i fra at restauranten forsøker å lure meg fordi restauranten vil spare penger. Kan være at servitøren er en elendig servitør som har glemt av sine kunder, eller at vedkommende har en sykt dårlig dag og hodet er et annet sted. Tolker det som en uheldig hendelse med en ansatt, går til noen andre og spør om jeg kan få det jeg vet jeg skal ha, sender en klage om den dårlige ansatte til restauranten og lar livet gå videre. Jeg trenger ikke tro det verste.