fcx
Medlem
Inget om lifetime gold ?
Inget nytt. Det var försenat men på väg och inget datum gavs för lansering. Samma med att pausa status, det kommer att komma men man vill inte lova något datum.
Inget om lifetime gold ?
Family pooling samma sak då eller?Inget nytt. Det var försenat men på väg och inget datum gavs för lansering. Samma med att pausa status, det kommer att komma men man vill inte lova något datum.
Family pooling samma sak då eller?
Det är det "We are travelers" går ut på.Så SAS säger upp sina avtal med tredjepartslounger i till exempel Birmingham för att satsa på hemmabaserna genom att öppna ett gym??
Herregud...
Så SAS säger upp sina avtal med tredjepartslounger i till exempel Birmingham för att satsa på hemmabaserna genom att öppna ett gym??
Herregud...
Ja, så kan man till viss del säga. Dock var man tydlig med att loungestängningarna var en ren besparingsåtgärd och jag fick intrycket av att summan av stängda lounger och satsningarna på egna loungerna fortfarande skulle bli en besparing.
Det skulle bli kombinerat gym och spa i loungerna. Om resultatet blir en bastulounge så är jag intresserad.
Tror SAS att det är detta som efterfrågas av (frekventa)resenärer? Eller så är det jag som är helt "out of touch" med folks resebehov?Sen så ska man kunna hitta tandläkare och naprapater i SAS-appen framöver också. Jublet från publiken uteblev