Karlssonskan
Medlem
Jag har i en dryg veckas tid nu haft en mailkonversation med SEB om FlyPremium. Jag var tydlig från mail 1 att jag inte var ute efter några eurobonus poäng, utan enbart hur vi tillsammans kan lösa det faktum att jag från toppen - snart når botten. Dom har inte kunnat ge mig ngt som helst bra svar på detta, men erbjöd mig som EBG 2500 poäng.
Nu drar vi detta ett varv till. Jag är inte intresserad utav några poäng - hur svårt kan det vara att begripa det?
Svara detta till dom och frågar då om det verkligen är dom kan hitta en lösning på detta eller ska jag lägga min energi på SAS kundtjänst? (Gud bevare mig
)
Jag får svar och jag ger upp... Ibland blir det goddag yxskaft. Ehh jo jag kan faktiskt utnyttja mitt FlyPremium ett par månader till.
(Denna mail växling hade aldrig hänt om det inte vore för att jag fortf har semester och detta är bara den korta versionen.
” Hej!
Jag förstår att det är frustrerande att inte kunna utnyttja FlyPremium.
Vi har valt att göra en ny bedömning och ge dig 5,000 EB-poäng.”
Nu drar vi detta ett varv till. Jag är inte intresserad utav några poäng - hur svårt kan det vara att begripa det?
Svara detta till dom och frågar då om det verkligen är dom kan hitta en lösning på detta eller ska jag lägga min energi på SAS kundtjänst? (Gud bevare mig
Jag får svar och jag ger upp... Ibland blir det goddag yxskaft. Ehh jo jag kan faktiskt utnyttja mitt FlyPremium ett par månader till.
(Denna mail växling hade aldrig hänt om det inte vore för att jag fortf har semester och detta är bara den korta versionen.
” Hej!
Jag förstår att det är frustrerande att inte kunna utnyttja FlyPremium.
Vi har valt att göra en ny bedömning och ge dig 5,000 EB-poäng.”