Senaste nytt

SAS Mastercard Premium - diamantkunder

Perry Martinsson: Min polare snackade om 10.000 poäng, men det finns alltså ingen egentlig gräns så det skulle kunna bli 30.000 poäng? Ni kommer inte kontrollera vid månadsskiftet hur många poäng det kommer helt enkelt?
SEB: Nej det kan vi naturligtvis inte göra, så ja, det kan till och med komma 100.000 poäng
Perry Martinsson: 100.000? Det här ska min polare få höra, men där är gränsen även för er alltså?
SEB: Det kan komma noll eller 100.000
PM: Men 100.000 är tak även för er?
SEB: Ja det tror jag är taket

Perry Martinsson: Min polare snackade om 10.000 poäng, men det finns alltså ingen egentlig gräns så det skulle kunna bli 30.000 poäng? Ni kommer inte kontrollera vid månadsskiftet hur många poäng det kommer helt enkelt?
SEB: Nej det kan vi naturligtvis inte göra, så ja, det kan till och med komma 100.000 poäng
Perry Martinsson: 100.000? Det här ska min polare få höra, men där är gränsen även för er alltså?
SEB: Det kan komma noll eller 100.000
PM: Men 100.000 är tak även för er?
SEB: Ja det tror jag är taket
Haha vilken klassiker det där är ;)

Såhär svarade de mig, inget erbjudande om poäng.

Årsavgiften ska vara samma för alla medlemmar, och i ditt fall innebär det tyvärr en höjning.

Önskar dig en fin dag!

Fick 5000p, silver-medlem. Använder mastercard en del, kan nog bero på det. Skrev ett mejl om att jag också ville ha 10k men de skrev tillbaka att det är individuellt och att jag kan få 5000p.

Hela kompensationsgrejen är en intressent case-studie i hur en ny policy hos kundtjänst utvecklas. Jag som EBB, med låg spend (ca 80k kanske) hade nog vädligt tur med tajmingen (tack vare BC.se) när jag fick 10k. Mitt enda klagomål var ju att jag inte kunde använda FlyPremium fullt ut.

Hela kompensationsgrejen är en intressent case-studie i hur en ny policy hos kundtjänst utvecklas. Jag som EBB, med låg spend (ca 80k kanske) hade nog vädligt tur med tajmingen (tack vare BC.se) när jag fick 10k. Mitt enda klagomål var ju att jag inte kunde använda FlyPremium fullt ut.
Ah, håller med. Var du tidig med ditt klagomål? Kan ju bero på att de inte trodde denna anstormning??

Toppen