Sir Karlsson
Medlem
Min historik
Jag blev först nekad, potesterade och fick lite ersättning.
Lite roligt när man har så mycket information om andra kunder och deras ersättningar.
Slutkämmen från deras sida är blir att återkomma om ett år för mer ersättning
_____
MC
Årsavgiften ska vara samma för alla medlemmar, och i ditt fall innebär det tyvärr en höjning.
Önskar dig en fin dag!
_____
JAG
Varför särbehandlas jag, många kortinnehavare har fått kompensation i SASpoäng ?
_____
MC
När det gäller eventuella kompensationer så är det olika faktorer som gör att varje individuellt ärende bedöms separat. Vi kan därför inte kommentera vad andra kunder har blivit kompenserade med.
Till exempel beror det på hur länge du haft ditt kort och hur mycket omsättning man har på kortet. Det finns självklart andra faktorer som också spelar roll men dessa är de som väger störst i vår bedömning.
Vi kan erbjuda dig 5 000 EuroBonus poäng i kompensation för att du inte kan nyttja det som du har tänkt.
Vänligen återkom om du vill motta dessa eurobonuspoäng.
______
JAG
Hej, jag accepterar erbjudandet det var en principsak att "klaga". Förstår dock inte resonemanget då jag har haft kortet sedan dag 1 efter lanseringen och med en spend som överträffar de som fått 10000 SAS poäng.
_______
MC
Du har redan betalt den lägre avgiften och den gäller fram tiil juni 2021 egentligen är det då du ska återkomma för att diskutera några erbjudande/kompensation. Men nu har vi lagt 5000 extra poäng på ditt kort. Den synas på ditt Eurobonus-konto senast den 10: e nästa månad.
Jag blev först nekad, potesterade och fick lite ersättning.
Lite roligt när man har så mycket information om andra kunder och deras ersättningar.
Slutkämmen från deras sida är blir att återkomma om ett år för mer ersättning
_____
MC
Årsavgiften ska vara samma för alla medlemmar, och i ditt fall innebär det tyvärr en höjning.
Önskar dig en fin dag!
_____
JAG
Varför särbehandlas jag, många kortinnehavare har fått kompensation i SASpoäng ?
_____
MC
När det gäller eventuella kompensationer så är det olika faktorer som gör att varje individuellt ärende bedöms separat. Vi kan därför inte kommentera vad andra kunder har blivit kompenserade med.
Till exempel beror det på hur länge du haft ditt kort och hur mycket omsättning man har på kortet. Det finns självklart andra faktorer som också spelar roll men dessa är de som väger störst i vår bedömning.
Vi kan erbjuda dig 5 000 EuroBonus poäng i kompensation för att du inte kan nyttja det som du har tänkt.
Vänligen återkom om du vill motta dessa eurobonuspoäng.
______
JAG
Hej, jag accepterar erbjudandet det var en principsak att "klaga". Förstår dock inte resonemanget då jag har haft kortet sedan dag 1 efter lanseringen och med en spend som överträffar de som fått 10000 SAS poäng.
_______
MC
Du har redan betalt den lägre avgiften och den gäller fram tiil juni 2021 egentligen är det då du ska återkomma för att diskutera några erbjudande/kompensation. Men nu har vi lagt 5000 extra poäng på ditt kort. Den synas på ditt Eurobonus-konto senast den 10: e nästa månad.