Senaste nytt

SAS Mastercard - dubbla poäng 14-16 feb 2020

Jag kan sålla in mig till skaran som inte fått något mail heller. Ringde upp SAS-EB kundtjänst och fick svaret att min inbox tydligen enligt deras system skulle vara full och därför hade de lagt in någon spärr hos dem att inte skicka ut mail. Detta trots att jag dagligen får andra mail och även fått mail så sent som förra onsdagen från SAS world eurobonus och ingen annan indikation har erhållits om att inkorgen skulle vara full. Enligt P på kundtjänst var jag tvungen att vänta tills nästa kampanj utskick och hoppas på att det funkar då istället..
 

FilipJ

Medlem
Vad tror ni BC - är jag med i kampanjen eller inte:
- fick mail och anmälde mig, även bekräftelsen kom.
- var tvungen att spärra mitt kort pga better safe than sorry
- fått hem nytt kort som skall aktiveras snarast, innan 14e feb.
 

andreash

Medlem
Vad tror ni BC - är jag med i kampanjen eller inte:
- fick mail och anmälde mig, även bekräftelsen kom.
- var tvungen att spärra mitt kort pga better safe than sorry
- fått hem nytt kort som skall aktiveras snarast, innan 14e feb.
Då är du ju anmäld i annat fall referera till bekräftelsemejlet i efterhand.
 

Tongen2

Medlem
Jag kan sålla in mig till skaran som inte fått något mail heller. Ringde upp SAS-EB kundtjänst och fick svaret att min inbox tydligen enligt deras system skulle vara full och därför hade de lagt in någon spärr hos dem att inte skicka ut mail. Detta trots att jag dagligen får andra mail och även fått mail så sent som förra onsdagen från SAS world eurobonus och ingen annan indikation har erhållits om att inkorgen skulle vara full. Enligt P på kundtjänst var jag tvungen att vänta tills nästa kampanj utskick och hoppas på att det funkar då istället..

Konstigt svar. Kan man ens få en till inkorg idag?!
I alla fall, tips där kan vara att bocka ur, spara, och bocka i att man vill ha kampanjutskick. Värt ett försök!
 

Tongen2

Medlem
Vad tror ni BC - är jag med i kampanjen eller inte:
- fick mail och anmälde mig, även bekräftelsen kom.
- var tvungen att spärra mitt kort pga better safe than sorry
- fått hem nytt kort som skall aktiveras snarast, innan 14e feb.
Ska inte vara några problem. Kampanjen är kopplad till ditt Eurobonuskonto. Men som tidigare svar så är det nog lika bra med bevis utifall att...
 

inka

Medlem
Och sedan är erfarenheten att flytta transaktioner i lite maklig takt för att inte någon form av temporär auto-spärr ska slå till.
Och vad innebär "lite maklig takt"? :) Kan man inte göra flera "Go Back in Time" under en och samma dag utan man behöver fördela det på flera dagar?
 
Toppen