Senaste nytt

SAS Mastercard - dubbla poäng 14-16 feb 2020

Mail och även bekräftelse mottagen. Bra jobbat av SEB att även denna gång ge en snabb bekräftelse! De började med detta förra kampanjen vill jag minnas.

Nu blir det GBIT från i morgon eftermiddag och sen får SEB största delen av spenden i februari. :)

Gött, precis klar med mina 45K för AmEx SAS Classic via CDON. Bara att switcha över till Curve from lördag.

Väntar bara på att NC MC ska dra igång något linkade - tycker alltid de infaller samtidigt :p

Edit: Bekräftelse-mail inom 5min efter anmälan.

Last edited:
Ah, nu hänger jag med! Mycket att lära sig såhär i början! Ett Curvekort är beställt men det är väl tveksamt om jag hinner få det innan så jag kan dra nytta av det på denna kampanj.
Tack för förklaringen :)

Har ingen koll på det heller riktigt men du kanske kan kolla i denna tråd för förra kampanjen. Hela tråden handlar mer eller mindre om det :) Finns ev svar på några frågor

https://www.businessclass.se/forum/...mastercard-27-29-september-2019.97691/page-10

Fasen, inget har kommit i mailboxen än. Brukar alltid få dessa i tid, ska detta bli första gången man måste höra av sig till dem? Vart hör man ens av sig för att slippa bli bollad mellan SEB och SAS?

Toppen