Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var på tjänsteresa i TLL förra vecka. Det var en intressant Lounge med lagom kombination av alla möjliga flygbolag som använder Lounge.
DSC_0245.jpg

Jag tror det och det står ju Diners logo också. Själv använde mitt SAS Guld kort. Pratade lite men tjejen som tog mig emot och undrade lite om den långa inchecknings processen. Hon förklarade incheckning måste bli korrekt att de vet vem de skall fakturera. :)

Jag tror det och det står ju Diners logo också. Själv använde mitt SAS Guld kort. Pratade lite men tjejen som tog mig emot och undrade lite om den långa inchecknings processen. Hon förklarade incheckning måste bli korrekt att de vet vem de skall fakturera. :)

Så om jag går in med ett SAS Guld Diners Club, kan jag då ha synpunkter på vilket konto som ska belastas? ;)

En snabb, kallskuren lunch m en kall öl på ARN Scandinavian loungen, alltid lika trevligt. Däremot tycker jag dom relativt enkelt skulle kunna få till någon varm maträtt också. Men jag gnäller inte, bara lite konstruktiv kritik :)

Jag funderar på att besöka SAS utrikes loungen på Arlanda för första gången på måndag morgon när jag ska till ALC (via OSL), är det värt att gå upp tidigare när man sover på Radisson för att gå dit?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen