Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
I Serviceair loungen i CPH. Sådär, eller snarare som vanligt. Tog 20 mins att få koppla upp mig.
Lite för mycket folk, går inte ta bilder :(
Någon mer som är i CPH idag? Jag boardar om 5 mins.

Sitter nu längst in i Star Alliance Loungen på Arlanda och avnjuter några köttbullar, sallad och vitt vin i väntan på flight SK1605 mot ZRH.

Imorgon fredag kväll mellan 16-18 GMT ca kommer jag vara på DUB flygplatsen och besöka BMI loungen få se om jag orkar ta några kort och skriva några rader om loungen.

På söndag kväll åker jag hem till LLA från CPH så är nog i loungen på CPH (16-18 typ) och inrikes på ARN (19:30-21:00) typ. Visst får jag inte komma in i utrikesloungen på ARN när jag kommer från utlandet och ska vidare inrikes?

Hur dags serverar OSL Champange? Finns det så man hinner få sig ett glas eller två innan SK907 avgår?

Var på OSL och såg inte en droppe av champagne tyvärr.. Visserligen var jag där kring 10-tiden så är inte helt säker, men jag tror att SAS inte har champagne i några av sina lounger. Dock så får någon gärna bevisa att mitt påstående är fel.

Sitter i inrikesloungen på ARN T4 och avnjuter en kaffe i väntan på SK006 mot LLA. Lite folk i allmänhet här, lugnt och fridfullt.

Passerade genom SAS Scandinavian lounge på Arlanda i veckan och blev faktiskt tilltalad med namn vid receptionen.

Kände igen SAS kvinnan sedan tidigare, hon är alltid så glad och trevlig, verkligen SAS från sin allra bästa sida.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen