Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon här som ska passera OSL den 28/11 mellan 07.15 och 10.00 och har vilja att bjuda mig på besök till loungen? Kommer vara där och vänta på EWR kärran. Hoppas testa Business på väg in men på vägen tillbaka tror Eco Extra duger bra.

Sitter på ARN/Scandinavian och väntar på en sen Flight till Oslo. 45 minuter som försvann. Men jag äter den nya fläskkarremenyn. Hoppas inte den tråkiga laxen någonsin kommer tillbaka Oväntat gott, köttet saftigt och vällagat. Rotsakspytten krispig och god. Ett spännande samtal med bordsgrannen gör att tiden rullar på trots förseningen hos det punktliga flygbolaget!

Krispig? jag tyckte den hade en konsistens som suddgummi.
Annars var väl köttet okej.
Det vita vinet var som vanligt byxljummet.

Morgonbesök på OSL 18/11 om någon är intresserad. Tyvärr är det väldigt tidigt, avgång redan kl 06. Men om någon är intresserad så kan jag ta in vederbörande i loungen.

Lång mellanlandning idag. Anlände ARN från KRN 10 min före tidtabell vid 14:50 och åker vidare till GOT 20:30.
Softar och kollar mail i loungen. Blir nog en middagstur till Radisson i Sky City för att testa om Club Carlsons "Dining Discount-erbjudande" på 30% (Gold och Concierge) funkar i restaurangen där.

Blir nog en middagstur till Radisson i Sky City för att testa om Club Carlsons "Dining Discount-erbjudande" på 30% (Gold och Concierge) funkar i restaurangen där.

Funkade det?

Ska flyga till CPH med SK1429 (18:05) från ARN imorgon så jag hinner nog med en snabbis i loungen om SK11 från LLA är i tid till ARN (17:05) och vi slipper parkera vid F piren som vi fick sist jag flög till ARN från LLA.

Själv sitter jag i AF-loungen i LOS just nu och väntar på att åka hem. Blir 2.5 dagar hemma innan jag ska tillbaka, men sjukt nog så är det billigare än att bo kvar på hotellet och dessutom får jag ju mer miles, så jag klagar inte. Men jag kan inte sluta förundras över att det kan vara så dyrt att bo i Afrikanska länder.

Udda, men det finns ju fördelar. Bekännelse: Jag laddar inför nästa år - jag är nedflyttad till enbart EBS från EBG och BA Silver efter två föräldraledigheter, och bryter kvalificeringsår precis vid årsskiftet.

mry:17995 skrev:

Det funkade alldeles utmärkt!
Erbjudandet om dubbel rabatt i alla heldagsöppna restauranger gäller november ut. Och du behöver inte bo på hotellet. Erbjudandet bekräftar också att de gamla restaurangrabatterna för Club Carlson fortfarande gäller!

EDIT: Du måste dock skriva ut en voucher från deras hemsida. Höll på att glömma bort det innan jag åkte.

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen