Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter i Finnairs lounge på Schengen sidan i Helsinki.
Nu väntar jag på sista segment av min Asienresa, Helsinki-Stockholm.
Det är mycket folk. Det är nog för att både kvällstid och många långflyg anlände från Asien.

Finnairs AY90 från Bangkok hade bara 33 passagerare totalt. 3 personer i Business class.
Servicen var bra och mycket trevliga personaler.

Jag sitter i Senator Loungen i München (Schengen). Ganska tomt för tillfället, men kommer snart att vara fylld inför kvällens avgångar.
Själv flyger jag med SK2658 MUC-CPH.

Sitter på ARN/Scandinavian och väntar på en sen Flight till Oslo. 45 minuter som försvann. Men jag äter den nya fläskkarremenyn. Hoppas inte den tråkiga laxen någonsin kommer tillbaka Oväntat gott, köttet saftigt och vällagat. Rotsakspytten krispig och god. Ett spännande samtal med bordsgrannen gör att tiden rullar på trots förseningen hos det punktliga flygbolaget!

Strax är man i T4 loungen på ARN.

Var där en sväng i fredags med och då såg jag en person krypa under vändkorset, funderade ett tag på att säga till personalen men gjorde inte det för hade lite bråttom. Tycker ni man borde göra det?

Sitter i T4 loungen på ARN, idag bjuder de på marabou premium 70% eftersom att det är fars dag. Dock har de bara kakor och ingen fika längd som de brukar ha.

Sitter och äter lax i Scandinavian lounge CPH och har ca två timmar innan det blir hemfärd till Sthlm med SK1426. Mycket folk här för att vara en söndagseftermiddag.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen