Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Passerade genom SAS Scandinavian lounge på Arlanda i veckan och blev faktiskt tilltalad med namn vid receptionen.

Kände igen SAS kvinnan sedan tidigare, hon är alltid så glad och trevlig, verkligen SAS från sin allra bästa sida.

Jo det finns ljuspunkter även hos SAS. Eller har de börjat läsa vad vi skriver om dem? :)

Sitter och jobbar i Air China businessloungen, Beijing utrikes, i väntan på SK996. Ganska mycket folk när jag kom men några flighter, t.ex. ARN och FRA har börjat boarda och plötsligt är här riktigt lugnt och skönt. :)

Jo det finns ljuspunkter även hos SAS. Eller har de börjat läsa vad vi skriver om dem? :)
Jag tycker bland SAS-personalen i både Köpenhamn och Stockholms-loungerna finns det några som verkligen står ut och är mycket hjälpsamma. Se till att skicka SAS ett mail så de får veta vilka de är!

Menzies Executive Lounge på Arlanda. Viftar frenetiskt med min väska med Businessclass.se-taggar. Inget gensvar. Jo, nu börjar jag få konstiga blickar från personalen. Måste nog sluta.

Scandinavian på CPH. WiFi:t fungerar inte ikvæll så det får bli en lånedator istællet.

Resan har gått bra och personalen ombord på SK996 skøtte sig riktigt bra, och med ett leende på læpparna (iaf de flesta). Nu återstå att se ifall væskan kommer ut først eller sist på GOT.

Dricker en Samuel Adams Octoberfest (nästan lika god som deras Winterbrew) i OW loungen på MIA i väntan på BA206 mot London.

Man kan man hitta goda sidor hos de flesta, Hitler var t.ex snäll mot hundar.
Men det förändrar inte helhetsintrycket speciellt mycket.

Den var riktigt stygg, men tyvärr är det ju sant! Jag har ett långt mail att skriva till SAS när jag kommer hem om servicen på SK973 ner hit. Lite för långt att skriva på en galaxy tab. Men servicen och funktioner var under all kritik :mad:

I GOT på väg mot LHR via CPH. Nu hoppas jag bara mitt flyg från CPH till LHR ikväll kommer att gå som det skall, annars blir det jobbigt.

Ojdå! Där fick planet från CPH köra go around!

Last edited:
I GOT på väg mot LHR via CPH. Nu hoppas jag bara mitt flyg från CPH till LHR ikväll kommer att gå som det skall, annars blir det jobbigt.

Ojdå! Där fick planet från CPH köra go around!
kan säga att de serverar kyckling och räkor idag samt glögg här i loungen på cph. jag sitter runt det stora runda bordet med svarta stolar närmast hilton fram till 17:30 iaf...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen