Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag när jag var på väg från Scandnavian Lounge på ARN så mötte jag två intressanta typer som just var på väg in. Den ena av dem hade en videokamera modell större och filmade hur den andra fick komma in i loungen. Antingen var det någon (dokusåpa)kändis jag inte kände igen eller så kommer väl snart en länk på detta forum till filmen snart :).

Jag håller på och provar på First Class Loungen i MUC för tillfället och den lever upp till förväntningarna även om jag inte såg till någon and när jag badade. Dessutom blev jag incheckad av svensktalande personal vilket var oväntat för mig..Har dock bestämt mig för att inte ta så mycket bilder på själva resan utan koncentrera mig på att njuta av resan och vila upp mig efter en stressig period på jobbet.

Om 4 timmmar bär det av till HKG.

Jag håller på och provar på First Class Loungen i MUC för tillfället och den lever upp till förväntningarna även om jag inte såg till någon and när jag badade.
Härligt! Ta ett glas Amarone för mig också i restaurangen!

Personligen tycker jag faktiskt att personalen och servicen är bättre i första klass loungen i München än i Frankfurt.

I Scandinavian CPH. På väg till Bratislava med layover i Wien. Och loungen är verkligen på top! Gott om personal, lediga platser, alkohol och hela fem ätbara rätter inklusive fredags-varmkorven!

Kan också nämna att jag använde mitt smart pass för att komma in. Draken sken up när det fungerade o förklarade att det var hennes första gång :)

När jag äntligen har tillgång till SAS lounge på ARN så stänger de 23:00... Mitt flyg går 0030 :). Ja ja, jag blir ju iallafall Aegean GOLD så nästa gång kanske ;)

Last edited:
När jag äntligen har tillgång till SAS lounge på ARN så stänger de 23:00... Mitt flyg går 0030 :). Ja ja, jag blir ju iallafall Aegean GOLD så nästa gång kanske ;)
Flyger du Turkish Airlines?

23.00 är väl ändå ganska generöst. Menzies loungen bredvid stänger klockan 20.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen