Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i loungen på Crowne plaza towers i Köpenhamn. Jag är imponerad av hotellet, fick ett stort executive-rum och loungen är fin. Miljövänligheten ger hotellen ett stort plus.

London LHR Scandinavian Lounge

Fortsätter med mineralvattnet :)

Börjar bli rätt trött men vill inte dricka kaffe så här sent. Väntar på boarding av SQ321 till Singapore. A380 övervåning i Business Class!
(och ja - alla säger att SQ loungen är bättre men det tycker inte jag)

Helt enig. Jag använder SAS' lounge på LHR istället för SQ's egen. Som jag ser det borde SQ köpa in sig i den föregående och lägga ner sin egen. SQ321 är en kanonflygning. Jag har den flygrutten som min ikon aka 'avatar'. Det är inte ofta man kommer fram så fräsch som efter en C-flygning som med SQ321!

CA first class lounge PVG T2 i väntan på att ett försenat flyg skall bli klart för ombordstigning - ovanligt... Tur att man har en ordentlig backlog på olästa inlägg här på BC. :)

Helt enig. Jag använder SAS' lounge på LHR istället för SQ's egen. Som jag ser det borde SQ köpa in sig i den föregående och lägga ner sin egen.
Jag säger så här: slå ihop loungerna! Behåll inredningen och faciliteterna från SAS loungen. Behåll mat, dryck och personal från SQ loungen. Det skulle bli en toppenlounge!

Ledsen Gnopps, jag sitter i KLM Crown lounge i DXB just nu. Om du är kvar imorgon när jag landar runt 0900 så kan jag släppa in dig, men jag hoppas att du redan är hemma då.

Fick här om dagen möjlighet att besöka den nyrenoverade non-Schengen Senator loungen i München.

Inte för att det var något fel på den gamla, men det här var ändå ett lyft och dessutom har den blivit utbyggd.

Vad tycks om taket?

IMG_7499.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen