Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu i T4 inrikes loungen är det 8 personer, lagom varmt (ca 19 grader) kaffe maskinen fungerar, Det finns även läsk och juice samt bullar, kakor, chips och de där andra snacksen som ser ut som strjärnar, kex och kringlor.

Det hade jag, nu är jag hemma :)

Kan väl säga att det blåste och regnade för mycket i Luleå så vi parkerade vid gate 7 typ :)

LLA ska det visst bygga ut (med EU bidrag naturligtvis) med inrikes och utrikes hallar, så det blir väl
mega-lounge också

Just nu i T4 inrikes loungen är det 8 personer, lagom varmt (ca 19 grader) kaffe maskinen fungerar, Det finns även läsk och juice samt bullar, kakor, chips och de där andra snacksen som ser ut som strjärnar, kex och kringlor.

Måste erkänna att snacksen är väldigt goda. Men det kanske beror på att jag alltid är hungrig när jag är på resande fot.. För egentligen är det ju inget speciellt med just de snacksen.

Sitter i Menzies lounge brevid SAS loungen nu och väntar på KL1108 mot AMS. Borde vi kanske starta en generell loungetråd som täcker alla lounger?

Sitter i Menzies lounge brevid SAS loungen nu och väntar på KL1108 mot AMS. Borde vi kanske starta en generell loungetråd som täcker alla lounger?

Håller med. Dock så borde väl den i så fall ligga i "Allmänt" då detta är för SAS Eurobonus... Men jag tycker det vore kul om man kunde skriva oavsett vad för lounge man är i.

Japp, allmänt är ett bättre forum för en sådan tråd. Nu har jag inte kollat, det kanske finns en SkyTeam-lounge-tråd. Isåfall borde jag väl ha skrivit där istället nu när jag sitter i KLM Crown Lounge i AMS. :)

Japp, allmänt är ett bättre forum för en sådan tråd. Nu har jag inte kollat, det kanske finns en SkyTeam-lounge-tråd. Isåfall borde jag väl ha skrivit där istället nu när jag sitter i KLM Crown Lounge i AMS. :)

Jag har varit fräck nog att OT:a här för jämnan på sistone eftersom jag nästan aldrig besöker just SAS-lounger men ofta andra. En flytt av denna tråd till allmänt och ett namnbyte blir väl bra?

Sitter föresten nu i Chongqing Airport First Class lounge i väntan på ett, hittils, 30 min sent 21:00-flyg till Shanghai.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen