Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.

HansO

Medlem
Maten är kass men öl, vin och sprit finns det gått om.
Men vad har man för nytta av det när man har bilen på Arlanda !!
 

HansO

Medlem
Tror inte jag är lämpligare bilförar på fredag efter allt som jag skall vara med om. dessutom så slutar kvällen på Grand
 

mry

Medlem
Var i loungen på T4 vid 16 tiden. Rätt lite folk faktiskt, första gången jag tycker det.

Kan meddela att första gången jag var där i hela mitt liv var jag helt ensam, eller ja nästan då, det var en tjej som jobbade där största delen av tiden jag var där. Det var på kvällen den 10/8 vill jag minnas. Den känslan upplever man nog inte ofta väl?
 

agehall

Medlem
Det var läskigt tomt i hela A-piren på FRA imorse och när jag gick in i loungen var det inte många där. Gissa om jag blev förvånad när jag vaknade en timme senare och det i princip var fullsatt!
 

vicce

Medlem
Kan meddela att första gången jag var där i hela mitt liv var jag helt ensam, eller ja nästan då, det var en tjej som jobbade där största delen av tiden jag var där. Det var på kvällen den 10/8 vill jag minnas. Den känslan upplever man nog inte ofta väl?

Det är nog väldigt ovanligt att man är helt ensam i loungen på T4, eller jag har i alla fall inte varit det, än.
 

David

Medlem
Hälsningar från United Red Carpet Club på Narita Airport, mitt hem för de kommande 7 timmarna om jag inte kilar ut i Japan eller hoppar lite till någon av ANA-loungerna. :)
 

campaigner

Medlem
Sitter och tittar ut över tarmac på Tullamarine Airport i Melbourne, på väg till Köpenhamn via Bangkok. Befinner mig i Air New Zeeland-lounge, som tjänstgör som Star Alliance-lounge (jag flyger Thai). Mycket trevlig lounge! Nästan inget folk för tillfället, och trevliga sittplatser och ok med plockmat och dryck. Ligger lite speciellt på markplan, så man har utsikt genom fullhöjdsfönster ut mot tarmac från grodperspektiv, så att säga.

Jag hoppas alla ni som ska till Arlanda på besök i dag och sedan träffas i Stockholm under kvällen får det trevligt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen