Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kommer ha några timmar att ta död på i SAS Business Lounge på Arlanda den 24:e Oktober. Detta då min "avskeds flight" med LH Italia i C avgår runt 21 tiden. Rätt trist att dryck utbudet enbart är vin&öl, eller har de Bailey's också?

Överväger starkt att ställa mig med en skylt till ingången på Scandinavia Loungen och försöka lifta med någon EBG, hehe. Vet inte om detta skulle uppskattas av personalen? Iaf lär det bara bli en one-off då man har *G strax efter årsskiftet.

Annat fall har någon av er från BC.se skulle ha vägarna förbi ARN T5 den 24:e Oktober?

Rätt trist att dryck utbudet enbart är vin&öl, eller har de Bailey's också?

Överväger starkt att ställa mig med en skylt till ingången på Scandinavia Loungen och försöka lifta med någon EBG

Välja lounge efter bäst mat, skönast stolar eller lägst ljudnivå, javisst, det är jag med på. Men för Bailey's av alla konstiga sliskigheter... Rys! :rolleyes:

Veckan börjas som den avslutas, dvs på ARN. Sitter just nu i Scandinavian Lounge (längst in, i det gamla rökrummet) och väntar på mitt flyg till FRA.

När folk ska vara och besöka Arlanda nu på fredagen kommer jag trösta mig med en resa till CPH via ARN. Jag flyger 12:20 från ARN till CPH imorgon torsdag och hinner nog med en snabb visit mellan klockan 11 och 12 i Scandinavian Lounge på ARN.

Sen blir det ett besök i Scandinavian Lounge på CPH på söndag eftermiddag innan jag ska med SK1424 till ARN vid 16:15. Sen hinner man kanske med ett besök in inrikes loungen på ARN innan man flyger till Luleå vid 19:55.

Sitter nu i Scandinavian loungen på OSL och skall till ARN om ca 1 tim.
måste säga att utbudet av något att äta var nog det sämsta av all SAS lounger jag varit i.
Därimot är tystnaden och lugnet tilltalande.

Ingen kokt korv ikväll alltså? Det brukar ju annars vara en höjdare i OSL.

Själv sitter jag i en trist contract lounge i LOS och väntar på att få borda LH565 mot FRA och vidare anslutning till ARN imorgon. Som tur är har de Heineken, så det blir en flytande middag idag.. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen