Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.

agehall

Medlem
Sitter i SL på OSL just nu och väntar på SK907. Det såg ut att vara en hel del folk i business loungen men i SL var vi först. Nu har det dock blivit smått överbefolkat, det har ju dykt upp ett par till! :)
 
Smuttar (om man nu kan smutta) på en Jack D i väntan på SK910 till CPH och senare SK1416, har nyttjat en Amex Award flight för att boosta Amerikansk ekonomi, julshopping level 2 hustrun och jag har 74 kg bagage med oss hem :=) bla några iPhone 4s

Jag var själv 8-12/12 i New York. Macy's hade börjat sin julrea -40% och en hel del -50%. :)
 
Jag var imorse i CPH Scandinavian Lounge. Jag var positivt överraskad av utvecklingen om matutbudet. Det var en bra frukost som SAS hade trollat fram. Det var en trevlig början av dagen innan flyg från CPH-ARN som by the way totalt fullbokat utan en enda ledig plats.
 

GOTATH

Medlem
Sas Business lounge ARN T5. Äter mini-julbord o dricker julmust. Första gången här inne. Lugnt o skönt. Har en BC.se-taggad väska men ser inga andra. P G Gyllenhammar är här:) Är på väg till ZRH med SK LX:)
 

GOTATH

Medlem
Swiss Business Lounge Zurich. Kom hit efter en mycket bra flygning i C med SK. Nu väntar några underbara timmar här innan Lx C mot Bkk. Denna lounge är den bästa jag vart i!
 

Roger J

Medlem
22 dec ARN T5 Scandinavian Lounge och två vändor i CPH Scandinavian Lounge (via AAL). 23 dec ARN T4 Business Lounge...
Några andra som tar en sista chans att resa innan julafton?
 

David

Medlem
Sitter återigen inte i en SAS lounge, inte heller en flygplatslounge faktiskt. Jobbar lite från Exec-loungen på JW Marriott i Peking inför min stundande hemresa. Försöker även hitta tidigast möjliga baggage trop på PEK för min flight 23:55 med Turkish. Snart blir det nog förvisso en snabb vända till marknaden för några sista julklappsinköp.

Kommer att befinna mig i Air China Business lounge på T3 utrikes i Peking ca 21:00-23:30 och i någon lämplig lounge i Istanbul kl 05:00-10:00 imorgon. Välkommen att höra av sig ifall ni är i närheten och behöver access, och/eller känner för att träffas. :)
Detta blir de sista flygningarna för i år.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen